lauantai 2. joulukuuta 2023

Unettomat yöt: Univaikeuksista

                  🌺   Moikka!     🌺


Täällä taas hereillä, kello 3.48 ja ei, en vasta herännyt, vaan olen ollut hereillä jo tunnin vähintään😢

Olen koko ikäni kärsinyt univaikeuksista, johonjopa eri lääkkeitä kokeiltu. Nyt minulla sinänsä toimiva lääkitys sen suhteen, mutta silti aika ajoin saam yhä kokea unettomia öitä, liian varhain aamulla heräämistä, nukahtamisvaikeuksia.

Minusta on ollut aina tosi vaikea ymmärtää, jos joku sanoo nukkuneensa 8h putkeen heräämättä. Siis mitä?! Tuo ei ole mahdollista, kuin villeimmissä unelmissa. Toki asia herättää kateutta, mutta ihmiset ovat erilaisia. Ei voi verrata itseään toisiin kokoajan. Johan tämä tekisi oman itsensä ns. hulluksi.

Toki olen jo osittain tottunut tähän ja välillä taas tuntuu, etten ikinä totu. Pitäisi koittaa meditoida itsensä uneen, jos se auttaisi.

Kärsitkö sinä univaikeuksista?





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pääsin opiskelemaan unelma-ammattiini, sekä muuttohommia

 Eli tänään oli vihdoin se haastattelu ja haastattelun päätteeks kertoivat ottavansa mut mielellään opiskelemaan sinne, mun ubelma-ammattiin...