keskiviikko 13. joulukuuta 2023

Kouluhaastattelu siirtyi...ja paska duuni

 Kylläpä harmitti eilen kuulla, että haastattelu siirtyi kouluum, johon haluaisin😭😭 Olin valmistautunut täysin siihen, niin siirtyikin sitten ensi maanantaille. No, sitten tsemppi päälle uudestaan vaan💯💪💓

Tää mun työ, missä nyt ollut hetken myyntineuvottelijana, niin päättyy melki samantien. Tässä on sem verran paska työilmapiiri, kun liian vaativa pomo ja kiroilee ja haukkuu kaikki Whatsappim duuniryhmässä😭😭 En vaan jaksa enää, muutenkin takkuillut tää, niin tuommoista käytöstä en vain suvaitse. 

Mulla onkin toiseen etätyöpaikkaan haastattelu huomenna, eli täytyy tsempata sitä varten. Tuun kyllä huomenna kertomaan, miten haastis sujui💓

Aamun kasvojenhoitorutiini tehty, siitä pidän kiinni, vaikka mikä olisi, joka päivä aamuin illoin💓 Kauneus ja sisäinen hyvinvointi on hyvin tärkeitä asioita minulle ja tullut entistä tärkeämmäksi, kun joutunut kamppailemaan henkisen hyvinvointini kanssa monta vuotta.

 Myös toki fyysinen hyvinvointi on tärkeä, siksi pidän kiinni painonpudotus urakastani💓 Nyt ollut taukoa ja tullut syötyä, miten huvittaa, mutta se on lopetettava alkuunsa.

Miten teillä menee? Oletteko itse joutunut kokemaan paskaa työilmapiiriä? Miten selvisitte siitä?😇🙏❤️

Kuvia eiliseltä:





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pääsin opiskelemaan unelma-ammattiini, sekä muuttohommia

 Eli tänään oli vihdoin se haastattelu ja haastattelun päätteeks kertoivat ottavansa mut mielellään opiskelemaan sinne, mun ubelma-ammattiin...