torstai 30. marraskuuta 2023

Asiaa huulten täytöstä 👄

 Mä oon huomenna menossa huulten täyttöön Tampereelle klo 13. Mulle laitetaan Revolax Fine 1,1ml.

Jännittää kovasti, että sattuuko se ja minkälainen lopputulos tulee. Mä oon kuitenkin haaveillut tästä jo pari vuotta ja nähnyt jopa uniakin ja tömän ajan varasin 1,5kk sitten ja laskenut jopa päiviä tähän päivään 😁

En ajattele, että mun huulissa sinänsö vikaa olisi, mutta pientä epäsynmetriaa ja muutoin kaipaan täyteläisempiä huulia 

Jos haluatte, niin voin laittaa kuvia huomenna lopputuloksesta ja ennen ja jälkeen kuvaa ❤️

Mitä mieltä olette huulten täytöstä tai onko kenties itsellä laitettu?

Alas laitan tämän hetkisen tilanteen.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pääsin opiskelemaan unelma-ammattiini, sekä muuttohommia

 Eli tänään oli vihdoin se haastattelu ja haastattelun päätteeks kertoivat ottavansa mut mielellään opiskelemaan sinne, mun ubelma-ammattiin...